5 Mart 2011 Cumartesi

En yakın arkadaşa aşık olmak

"...arkadaş olduktan sonra yavaş yavaş sana ilişkilerimi, sevdiğim, hoşlandığım kızları anlatırken bir gün o kızları senin kıskanacağın hiç aklıma gelir miydi acaba? Hayatımda bana en çok acı veren, en mutlu eden kızları, her şeyimi seninle paylaşırken seni çok mu dost gördüm de daha önce sana hiç böyle bakmadım acaba? Nefret ettiğimiz biri sayesinde bu duruma geleceğimizi hiç düşünür müydün? Ben hiç düşünmedim, sana o gözle hiç bakmadım ki... 

  Birbirimizin değerini anlamak için kaybetme tehlikesini yaşamamız gerekiyormuş sanırım... O günleri kimse hiçbir zaman ne aklımdan ne kalbimden silemeyecek, ben hiçbir kız için haftalarca uykusuz kalmadım; üzüldüm, ağladım, çok kavga ettim ama o süre içinde ruh gibi dolanmadım. Yine o süre içinde ne yediğim yemeğin tadını aldım, ne içtiğim suyun; sanki büyük bir gerçek bir ok gibi kalbime batırılıyordu, içimden biri "Sen onsuz bir hiçsin!" diye haykırıyordu. Nereye gitsem bu ses hep benimleydi ve engellenemez bir şekilde belli etmeye baslamıştım da zamanla, elimde değildi.

Utana sıkıla bir aşk yaşamak o kadar kötü bir şeydi ki, üstelik karşılığını alamama korkusu da varken. Diğer taraftan bir sürü ilişki içinde sıkışıp kalmışken, her taraftan birileri üstüne gelirken! Sadece seni düşünmem, kimseyi umursamamam zaten her şeyi açıklamıyor muydu ki? Seni seviyordum bu engellenemezdi. Engellemeyi çok denedim ama yapamadım, iyi ki de yapamamışım; ben dost most olamazdım seninle o saatten sonra, kalbim farklı çarpıyordu çünkü. Senin gelmeni bekliyordum hep, senden 1 saniye bile ayrılmak istemiyordum, kimse ilgilendirmiyordu beni. Bundan büyük bir aşk olabilir miydi ki? Aşk değil ki tapma gibi bir şey olsa gerek. Sensiz nefes alamadığıma göre beni sen yarattın; yaradanım sensen sensizliği nasıl göze alabilirim ki?" dedirten, gerçek aşkı bulmanızı sağlayabilecek durumdur.


Zira unutmayın zaman herşeyin ilacı olduğu gibi bunun da ilacı zamandır. İleride onu gördüğünüzde içiniz az çok cız eder.

 İçinizden düşünmeden edemezsiniz "neden bir başkası da,ben değil, neden?" yalnızca bu sorunun cevabını ararsınız o karşınızdayken.

O hayattır, candır, sizdir. O her şeydir.

Çocukların erişemeyeceği bir yerde muhafaza edilmeli,evvela yaşadım, BİLİYORUM!